Jeffrey Immelt (奇異公司執行長)

英倫翻譯 圖文摘自http://www.dailyenglishquote.com/2013/08/jeffrey-immelt-2/

“I’m an optimist. I’ve always believed the future is going to be better than the past. And I also believe I have a role in that. The great thing about human beings, myself in particular, is that I can change. I can do better. If you can get up every day, stay optimistic, and believe the future is better than the past, those few things get you through a lot of tough times.”

– Jeffrey Immelt, CEO of GE
「我是個樂觀的人,我一向相信未來會比過去好,而且我相信自己在這過程占有一席之地。人類的可貴之處,特別是我自己,是我可以改變,我可以做得更好。如果你可以每天起床,保持樂觀,相信未來將比過去好,這將帶領你克服很多困難。」– 傑夫‧伊梅爾特 (奇異公司執行長)
arrow
arrow
    全站熱搜

    英倫翻譯社 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()